Nightmare

Jag har drömt att jag blivit jagad av vargar några nätter nu. Jag sökte på google såndär drömtydare. Om man drömmer om vargar betyder det:
En dröm om vargar symboliserar en opålitlig och grym person. Biter den dig kommer du att bli sårad.

Drömmer man om att man blir jagad:
Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig. Om du jagar så kommer du att möta motgångar.

Det där med stress stämmer perfekt. Men det låter ju inte så bra det där med vargar. Jag får nog se upp och inte bli biten.

Och jag hatar att drömma mardrömmar. Det känns som att man inte har sovit något. Jag brukar typ aldrig drömma mardrömmar men för ca ett år sedan så började jag göra det. Men innan det så har jag nästan aldrig drömt en mardröm.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR