Det Enda Jag Ville Ha - Olivia Orvesten

Här kommer låten som jag har lovat er att lägga upp. I videon säger jag att jag inte kommit på namnet än (vilket jag inte hade heller) men nu har jag det och den heter "Det Enda Jag Ville Ha". Det kommer även upp en eller två videos till imorgon.

 

Vers:
när du hade svårt, så fanns jag där för dig
och jag hjälpe dig, genom svåra tider
men när jag fick det svår, och jag behövde dig
så fanns du aldrig där, som jag för dig
Ref:
men det ända jag ville ha, var en vän som jag
kunde lita på, och berätta allt för
och det ända jag bad från dig, var att va där för mig
men inte ens det kunde du gö för mig
Vers:
på sista tiden har vi ständigt bråkat
om samma sak men aldrig löst det
så nu funderar jag, om vi verkligen
kan lösa det här, för jag tror inte det
Ref:
men det ända jag ville ha, var en vän som jag
kunde lita på, och berätta allt för
och det ända jag bad från dig, var att va där för mig
men inte ens det kunde du gö för mig
Vers:
men vi har försökt, så många gånger nu
så jag tror att det, inte går nå mer
vi får helt enkelt, säga hejdå
och hoppas att vi har det bra ändå
Ref:
men det ända jag ville ha, var en vän som jag
kunde lita på, och berätta allt för
och det ända jag bad från dig, var att va där för mig
men inte ens det kunde du gö för mig
men inte ens det kunde du gö för mig

Vers:

när du hade svårt, så fanns jag där för dig

och jag hjälpe dig, genom svåra tider

men när jag fick det svår, och jag behövde dig

så fanns du aldrig där, som jag för dig

 

Ref:

men det ända jag ville ha, var en vän som jag

kunde lita på, och berätta allt för

och det ända jag bad från dig, var att va där för mig

men inte ens det kunde du gö för mig

 

Vers:

på sista tiden har vi ständigt bråkat

om samma sak men aldrig löst det

så nu funderar jag, om vi verkligen

kan lösa det här, för jag tror inte det

 

Ref:

men det ända jag ville ha, var en vän som jag

kunde lita på, och berätta allt för

och det ända jag bad från dig, var att va där för mig

men inte ens det kunde du gö för mig

 

Vers:

men vi har försökt, så många gånger nu

så jag tror att det, inte går nå mer

vi får helt enkelt, säga hejdå

och hoppas att vi har det bra ändå

 

Ref:

men det ända jag ville ha, var en vän som jag

kunde lita på, och berätta allt för

och det ända jag bad från dig, var att va där för mig

men inte ens det kunde du gö för mig

men inte ens det kunde du gö för mig

 

duktigggg tjej!! <3 men jag tror du menar enda, för ända betyder rumpa/bakdel hihi :D Puss du är fett modig ialf som vågar lägga ut när du sjunger och jag tycker du är bra! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR