Nice life

Anledningen till att det har varit otroligt låg uppdatering idag är för att jag dels har varit på en kurs för att få börja övningsköra och dels för att jag är så jäkla förkyld så jag har verkligen ingen lust till någonting.

Asså när jag hör en person säga att den är förkyld så tänker jag som bara "jaja, whatever" men det är bara för att jag brukar aldrig ha så jobbig förkylning när jag väl är förkyld, men nu, nu är jag så extremt förkyld så jag vill bara ta och skicka brorsan till graven för att han har smittat ner mig. Nej, inte rikigt så! Men ni förstår poängen. Och nu är jag inte bara förkyld, utan jag har fått en blåsa på foten som gör ont och min tand gör ont. Jag tror det har försvunnit en bit från tanden. Så jag får nog ta och gå till tandläkaren någon dag.

Och nu har jag bestämt mig för att ta bort min mjölktand (det kommer aldrig komma ut en ny för att det finns inte någon) och skaffa tandställning. Det ända dåliga med det är att min mittlinje kommer flyttas åt sidan och jag vet inte om det ser konstigt ut eller om man inte ens tänker på det. Men nu har jag iaf bestämt mig för att göra det. Det tog typ 2 år MEN bättre sent än aldrig.

Crazy Svea♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR