Waikiki, Hawaii

Ni vet, jag har snackat om att jag kanske ska på ett utbytesår i USA. Så här kommer det bli, först var det tanken att jag skulle åka om ett år, alltså augusti 2012 men nu har jag bestämt mig för att vänta ytterligare ett år så att jag åker augusti 2013 ist. Dels för att då vet jag 110% säkert om jag verkligen vill åka och sen är det större chans att jag kan åka för att då har jag hunnit samla ihop mer pengar.

Men jag ska verkligen göra ALLT för att jag ska kunna göra det här. Jag vill det så otroligt mycket. Och som man brukar säga "om man verkligen vill något då är ingenting omöjligt".. typ nå sånt, eller som Justin Bieber säger "never say never".

Och så har jag bestämt mig att någongång in mitt liv, innan jag dör så ska jag besöka en av Hawaii's öar som heter Oahu och staden Waikiki. Ett helt OTROLIGT ställe, surfing och nattliv. Det är det bästa! Usch va kul! Dit ska jag bara någon gång, så är det bara! Jag kanske till och med bosätter mig där. Men faktiskt, jag skulle helt klart kunna tänka mig att bo där. Fyfan vilket liv! :D AWESOMEEEEE!♥

Waikiki dagtid. Helt awesome eller hur?


Waikiki nattetid

I LOVE THIS PLACE!!♥

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR