Against all odds

Idag hade vi sovmorgon till 11.15. Då hade vi idrott och det var val i huset så jag tog klättring. Den här gången klarade jag av att klättra högst upp på den buckliga väggen och sen när jag kom ner på marken igen så känner jag inte mina händer, dom hade domnat och jag kunde knappt röra dom. Haha, lite läskigt. Men annars gick det jätte bra!

Sen såg vi på estetarnas julshow. Dom var jätte duktiga och imorgon ska vi se nån show med lärarna eller något sånt. Efter skolan gick jag till stan och så träffade jag Moa S så jag gick på stan med henne ett tag. Trevligt! Vi träffas ju inte så mycket längre tyvärr.

Nu har iaf mamma kommit hem. Hon har varit på Teneriffa en vecka. Jag fick en penna och en väska. Fast pennan hade jag bett om att få.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR