sjuk

For hem från skolan idag. Gjorde bara matteprovet och så hem igen. Jag har nämnligen gått och blivit sjuk. Så nu ligger jag här hemma i min säng och ska kolla på första halvtimmen av Ondskan för att jag missade den igår när vi skulle se den på svenska för att min buss kom aldrig och jag och Moa B fick stå ute i regnet i 25 minuter, inte kul!

Och sen är jag så sjukt trött för att jag har inte kunnat sova inatt och inte natten innan heller, och jag vet inte vad det beror på. Antingen att jag blivit sjuk eller en annan grej. Och så inatt ringde det en jävel klockan 3 och undra vad jag gjorde. Ja vafan brukar man göra kl 3 på natten en skolvecka? Och sen så sa jag att jag skulle sova och så la jag på och då ringer den 10 min senare. Wtf? men då stängde jag av mobilen.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR