En till orm?

Idag har jag solat och badat som vanligt då. När jag gick ner till bryggan så tycktes jag höra att det prasslade i buskarna och jag tror att det var en orm för att det var samma prassel som det var när jag verkligen såg ormen för någon dag sedan.

Men nu är jag hos pappa, ska vara här i 2 veckor. Och på måndag så börjar jag sommarjobba. Inte taggad! Men det blir säkert bra om det är sol så man får lite färg på sig. Men under dom här dagarna som jag varit i stugan har jag faktiskt blivit lite brunare. Tummen upp för det!

Igår kväll vid 12 på natten så tog jag gitarren och började skriva på en låt som jag även gjorde färdig. Jag ska kanske göra en video och spela in så ni får höra den, men bara kanske.

Johanna kommer du ihåg dom här!? :)
För er andra som inte vet var det är så är det inget hårstrå, det är någon sorts ål som finns i vattnet. Men det är nästan lika tunt som ett hårstrå.

Jag åt vaniljglass som vi gjort själv.


johanna

MEN ååååh alltså du anar inte hur mycket jag vill till stugan, så galet sjukt hur man kan längta så mycket efter ett ställe haha! ja jag minns dom, så klart! är de varmt i vattnet där uppe? ska fan se till å komma upp dit snart, hur länge ska du va hos din pappa och vart ska du jobba? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR