ööh wtf??

Har nyss kommit hem från Nai. Först hängde vi en stund på tunavallen sen drog vi hem till henne. Där gjorde vi väl inget speciellt, bara umgicks. Men det är nice!

Och lite sjukt det här då, mamma ringde mig och frågade vars jag var och så sa jag "hos Nai" och då sa hon "är du verkligen det?". Hon trodde jag var i stan med ett fetto för att Alex (min bror) hade tyckts se mig på en moppe påväg mot stan med ett fetto. För moppen var en likadan som jag har och så hade den tydligen tutat på honom. Lixm wtf? varför skulle jag ljuga om att jag skulle vara med Nai? Asså vafan tror dom om mig egentligen? Ändå har jag aldrig svikit deras förtroende så jag förstår inte hur dom kunde ens tänka tanken på att det kunde vara sant.

Men nu ska jag typ spela sims och forsätta äta chips! ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR