Silica tabletterna

Kommer ni ihåg tabletterna jag köpte för ca en månad sen? Dom som är bra för hår, hud och naglar. Jag lovade ju er att jag skulle berätta om hur jag tyckte att dom fungerade och dessvärre så kan jag inte riktigt säga hur dom har fungerat för att jag har råkat ta fel mängd. Jag har tagit 1 tablett/2 ggr dagligen och man skulle ta 2 tabletter/2 ggr dagligen.

Men det känns ändå som att min hy har blivit lite bättre men det kan bero på solen också så jag vet inte riktigt. Och dom här tabletterna gör ju inte så att håret man har nu blir bättre utan de gör så att det hår som växer ut blir starkare och det gäller även naglarna så det är svårt att säga hur dom har fungerat under bara en månad.

Men jag ska iaf fortsätta med dom och se hur det blir längre fram.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR