Sunset

Förra inlägget skrev jag att jag skulle spela sims. Gjorde jag det? Nej, som valigt då, haha! Vet inte varför det aldrig blir. Men nu ska jag ta och öva på min nya låt så att jag kan spela in den och visa er. Tog bort mina fina lösnaglar igår bara för att kunna spela gitarr och så förstörde jag mina egna naglar. Inte bra för nu är dom skit fula, jag skojar inte!

Innan middagen idag så tog jag en powernap. Var så himla trött och efter middagen så tog jag en kopp kaffe MEN med oboy i för annars är det äckligt. Men nu är jag iaf pigg så det är nice!

Hittade den här fina bilden idag när jag kollade igenom bilderna som jag tog förra helgen tror jag det var. Eller visst var den fin? haha! Jag tycker det blir awesome när himlen speglar sig i vattnet.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR