...

Jag verkar inte få med mig någon på stan imorgon. Kanske går själv då istället. Och just nu suger livet. Inte för att jag inte får med mig någon utan för att allt känns så värdelöst. Jag känner mig värdelös, och ful och äcklig. Tro inte att jag skriver så bara för att få uppmärksamhet, det är det sista jag skulle göra just nu! Helt ärligt så känner jag så. Och jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, HELL NO!! Men jag behöver bara få skriva av mig lite. Har liksom ingen att prata med och hon som jag kan prata med är i sin stuga så fuck this!
Men det går säkert över, det brukar göra det. Hoppas bara att det är snart. För det här är inte roligt. Jag vill bara flytta här ifrån och träffa nya människor. Jag vill inte bo här.. jag vill inte bo i skit luleå! FAN OCKSÅ! Varför kunde vi inte bara bott kvar i jävla rosvik? Allt hade säkert varit bättre då.

Det är en sak jag undrar.. varför sviker alla jag börjar lita på? Det gör så jävla ont. Och varför ska jag vara kär i någon som jag inte kan få? Varför ska han vara den vackraste person jag någonsin sett i hela mitt liv? Varför ska han vara snäll mot mig? Varför kan han inte bara säga åt mig att dra åt helvete så att jag kommer över honom? Varför kan inte alla säga åt mig att dra åt helvete så jag kan lämna denna stad, kanske till och med detta land. Jag börjar bli så less, så besviken, så arg, så sårad.. osv.

Jag skulle sökt ett gymnasium i en annan stad. Långt bort från Luleå. Ingen skulle ändå bry sig. Eller jo, kanske EN person.. och min föräldrar. Men fattar ni EN! En person som finns för mig och alltid har gjort men jag har inte insett det föränn nu. Hur jävla dum är inte jag då?


Egentligen ville inte jag skriva ett sånt här inlägg för att det är inte roligt för läsarna att läsa om negativa saker. Då blir man oftast negativ själv. Och jag hatar att läsa sånna här inlägg. Men just nu var jag bara tvungen. Jag var tvungen att skriva av mig. Jag gör oftast inte det.



finns alltid för dig gullunge <3 finns rum över här hemma, bara komma på besök när som helst :)

Anonym

tänk inte så, det finns många som bryr sig om dig. Men de bara inte säger det, jag bryr mig iaf<3

Mikki

fin blogg!

Emma

Finns för dig. <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR