New nail design

Sitter just nu och ser Harry Potter (5:e filmen). Under tiden så har jag gjort en ny nagel design. Den tog 1 timma och 40 min. Haha, lite länge kanske, men det går bra när man ser en film samtidigt. Man får dock se en film man redan sett för annars är det omöjligt att hänga med i filmen.
Så vad tycker ni? Var det värt 1 timma och 40 min?
johanna

häftigt men fan va jobbigt å måla, hade inte haft tålamod nog hahah :) Och den kosta runt 700kr, rätt dyr men hellre de än hos någon som gör hemma för typ 50kr (ville inte riskera någon infektion osv) :) den var värd varje öre, enligt mig :D haha

Hej söt!



Vill du vinna produkter från Reztart för 500kr?



http://adaras.se/2011/june/vinn-produkter-for-500kr-fran-reztart.html#comment



Eller en ögonskuggspalett med 120 färger? (Obs! Avslutas imorgon!)



http://adaras.se/2011/june/vinn-en-ogonskuggspalett-fran-tes-120-farge.html#comment



Hoppas du vill vara med och tävla! :)



p.s om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt! <3

moaa

De blev jätte fint och ja det ser ganska värt ut att sitta så länge! ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR