Unknown

Har nyss sett Unknown. Den var riktigt bra faktiskt. Fast man blev fövirrad ett tag men i slutet så förstod man allt. Men se den!

Godnatt! ^^

johanna

alltså för en sån liten så var det väldigt dyrt, hade jag inte gjort den så spontant (ringde på måndagen fick tid på tisdan dan efter) så hade jag ju kunnat leta upp bra och proffitionella ställen som bara tog ca 300kr för min lilla tattoo. Men nu vart det ju rätt snabbt och jag brydde mig inte så mkt. Men större tattoos kostar ju mer, 1. dom tar en start summa (allt mellan 300-1000kr) och det är för utrustningen, alltså nålarna och färgerna. Sen 2. så tar dom ju betalt för hur lång tid det tar, så är de en stor kan de kosta mkkkt!



Min tog ca 5min å göra så, haha :)

Och om du ska tatuera dig så vänta tills du är 18, gör det i en salong och se till att ha tänkt igenom noga. (man ska kunna dölja den bra om man tex får ett jobb där tatueringar inte är tillåtna)

Jag hade tänk på min i över ett halvår innan jag gjorde den :)

simone

grym film!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR