helt slut

Hade engelska prov på morgonen. Det gick ganska bra. Sedan var det SO och då har vi fått börja med ett eget arbete. Sen var det lunch och idrott. Idrotten var sjuuuukt jobbig, jag skojar inte! Men jag satsade 100% så det kan ju vara det också. Så nu är jag helt slut i hela kroppen. Efter det så gick jag, Denise och Julia på stan. Jag köpte nån slags topp. Det är ju bara att kolla bilden!

Nu är jag iaf hemma och ska snart packa för att jag ska till pappa idag. Men jag får ta med det viktigaste och lämna det andra hemma hos mamma och hämta det imorgon för att jag ska köra moppe.

johanna

bandeua eller va dom heter, istället för bh har man den. har en lika dan fast ljus lila! ASskönaaa! :D (fast man kan ha den över bhn också om man ska ha urringat linne typ

johanna

haha jag kör utan, funkar perfa för de är ju 2 lager, å me t-shirt över (eller slappt linne) så syns nada ;D inte för miiig ialf hihi




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR