Lite för mycket text va!?

Hann aldrig blogga igår. Det berodde på att när jag kom hem till pappa var kl typ tjugo i fyra och då skulle jag hinna packa, gör läxan, ladda ner och bränna låtar på 4 olika skivor (bergavningsmusik) och äta innan kl var kvart i sex för då skulle jag ha teater. Sen när jag kom hem så upptäckte jag ju att jag inte hade någon dator för jag lämnade den hos mamma så då var det kört med någon blogg.

Men idag har det varit ganska chill. Skolan började med planering, sen hade jag dubbelpass i musik sen var det franska och det är inte anstängade just nu, sen var det lunch och 2 stugpass som bestod av musik. Så jag har typ bara haft musiklektioner idag.

Nu har jag nyss städat och har inga mer planer. Elller jo, jag måste skriva färdigt det jag ska prata om på engelskan.
bild från igår



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR