Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Johanna! Men det är en annan person jag skulle behöva träffa, bara förklara saker och ting. Men aa, jag vet inte. Men jag vill att Johanna ska komma tillbaka! Buhu!! Jag blir alltid fattig när hon är här men jag har kul. Så det gör ingenting. KOM TILLBAKA!!♥

haha du shoppar ju mer än mig nu förtiden så skyll inte på mig att du blir fattig! Och öhh ja, jag vill tillbaka å spö den lilla fittan. FÖRBANNAD. Eller spö med ord kanske? Mihihihi.

Men tycker du borde komma hit och hälsa på på något lov, de är inte ens dyrt å åka tåg hit. För mig kostade det 488kr fram OCH tillbaka. Så kan du bo hos mig en vecka å mysa på cafeer i uppsala och weekend i stockholm och träffa min bebis mm. Låter asbra! Komssiiii <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR