oh a castle

Har inte haft tid att blogga idag, därav den dåliga uppdateringen.
På skolan hände det väl inget speciellt, hade bara massa vanliga lektioner sen efter skolan for jag hem till mamma och Emma köpte ett par lösögonfransar av mig sen packade jag ihop lite saker för att pappa kom och hämta mig vid 16 och då for vi hem, käka och bara snacka. Sen vid 19 for vi in till stan för att hämta Maggie och då tog vi ett stopp vid norrbottens museet för att kolla på bildspelet fast jag hade redan sett det. Sen for vi hem och har kollat på idol fram till nu typ. Så jag har inte hunnit med någon dator på hela dagen.

Känner mig ganska stolt ändå eftersom jag inte ens har tänkt på att jag har en dator. 

Här kommer två kassa mobilbilder från ikväll. Det regnade så mycket så kameran fick stanna i bilen.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR