Uno & Klara

Var ute för en stund sedan och fotade Uno. Han har blivit ett fetto! haha, men jag älskar honom lika mycket för det♥ Ni kanske inte tycker han är så tjock och det är han väl egentligen inte, men jämnfört med i somras så är han fet nu för han brukar alltid vara så jäkla smal på somrarna för att han springer så mycket. Men nu har han mullat upp sig.


Sedan försökte jag ta kort på Klara men det gick inte lika bra. Hon sprang bara runt hela tiden. Och hon ser typ alltid galen/arg ut på blider av någon anledning. Hon gör inte det irl.
Tagen på bar gärning. Hon hade precis pissat i rabatten.

På min blogg har jag gjort ett inlägg med mina 7 bloggfavoriter. Har du någon favoritblogg, vilken? Lämna en kommentar här och ge mig lite bloggtips! :D



http://sstille.blogg.se/2011/october/mina-7-blogg-favoriter-klicka-pa-bilderna-f.html#comment

Gillade den översta bilden! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR