Långt inlägg

Hade min längsta dag ever i skolan idag. Slutade 15.55 och jag tror ärligt att jag aldrig någonsin har slutat så sent. Men konstigt nog gick dagen ändå väldigt snabbt. Och historia som jag trodde jag hatade tycker jag är ganska roligt. Men idag har jag snacka med stuidevägledaren och troligtvist så får jag börja Textil & Design på måndag. Lite pirrigt! Men det blir bra.
 
Hoppas bara att jag kan lära känna folket även fast jag bara har sy lektioner med dom och då brukar man inte snacka så mycket, fast det beror ju på vad man gör. Ifall man typ stickar så kan man snacka en del.
 
Men jag kommer gå till skolan som vanligt imorgon och ha estetisk kommunikation och teater efter det. Shit pommes!
 
Jag har varit lite lat tycker jag med träningen dom sista veckorna men ikväll gick jag faktiskt ut och gick ca 5 km och imorgon funderar jag på att springa. 
 
    



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR