Torsdag

Tjoo! For till mamma idag för att pappa skulle till fjällen och springa. Men jag skulle ändå hit imorgon så en dag spelar ju ingen roll. Jag har iaf inte gjort särskilt mycket, gjort ett ärende på min bank och sen tränat och lyssnat ljudbok. 
 
Nu ska jag snart beställa hem lite saker från ebay. Sen ska jag se ett avsnitt av Hart of Dixie (nej, det ska inte stå heart). Bra serie!
 
Imorgon far jag till stugan och ska vara där hela helgen så det blir ingen uppdatering föränn på söndag kväll. Och Sanna ska följa också, det blir awesome!
 
Min gullepojke mår inte bra just nu. Han är bara skinn och ben och jätte hängig. Och så har han en knöl vid magen så det blir veterinären imorgon. Hoppas det inte är något allvarligt♥



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR