Bättre sent än aldrig God Jul finisar!

Varning för långt inlägg men jag har mycket att berätta.
 
Ni får ursäkta mig för att jag inte har bloggat under några dagar men jag tyckte inte att det är så kul att blogga utan datorn där man kan fixa till bilderna och så. Och en blogg utan bilder är inte bra, typ. Om man är duktig på att skriva så funkar det ju med det är inte jag och jag älskar bilder.
 
Hur som helst så har jag haft en underbar julafton hos morfar med mamma, morfar och Tobbe och lilla Lisa som är morfars hund. I söndags kollade vi på bingolotto men det blev ingen vinst för mig. Dock tror jag att Tobbe vann något men jag minns inte vad. På julafton käkade vi en hel del och och öppnade paket och bara umgicks. Jag är otroligt nöjd med allt jag fick denna julafton. Det blev lite mer än vanligt och det känns ju såklart bra, hehe.
 
Morfar blev jätte glad av julklappen han fick av mig, hembakade biskvier och en egengjord låda med lock på att ha biskvierna i. Jag trodde inte att han skulle bli så glad som han blev så det känns jätte bra. Jag blev helt otroligt glad när jag såg hur mycket han uppskattade det.
 
Idag for vi hem och jag körde från Skellefteå till Piteå sedan bytte jag och mamma för att mina fötter hade domnat bort. Vi har förjävligt kall bil. Sedan när jag kom hem blev det att packa om och sedan dra till pappa för lite till julmys. Då var även min bror med och så fick vi lite julklappar. Helt galet vilken julklapp jag fick! Mamma, Tobbe, pappa och Maggie hade gått ihop och köpt den, jag fick nämnligen en dator. Min gamla kraschar säkert när som helst så that's why.
 
Och jag hade inte ens prytt mig om att önska mig en för att jag trodde aldrig jag skulle få en eftersom att en dator är så dyr men ja, nu fick jag en och jag är extremt nöjd. Den har till och med windows 8 och det är helt underbart! Jag var lite skeptiskt till det först men nu när jag har kollat igenom en hel del så älskar jag det. Helt underbar meny. lovelovelove!
 
Av mamma, Tobbe och morfar fick jag:
  • Vinglas
  • Träningsleggings
  • Godis
  • Datamus
  • Justin Bieber parfym Someday
  • Justin Bieber bok Just Getting Started
  • Muffinsformar
  • Cupcakes dekorations snöflingor
  • Bio presentkort 100kr
  • gina tricot presentkort 300kr
  • Trisslott, vann 60kr
  • Påslakan
  • Stekpanna
  • Nougatpraliner
Av Maggies föräldrar, Robin och Emma, pappa och Maggie + mamma och Tobbe för datorn, fick jag:
  • Dator
  • Muffinsform
  • Sisters presentkort 200kr
  • Hjärtformad bakform
  • Digital fotoram
  • Godis
  • Spritspaket som innehåller 3 tyllar och 10 spritspåsar
  • Virusskydd för datorn i 1 år
  • Långkalsonger
Tack så obeskrivligt mycket för alla presenter. Jag kan inte var nöjdare! Hoppas ni alla andra också fick en bra julafton och är nöjd med era paket. Puss♥



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR