Crown

For iväg och simmade en stund idag och det känns bra! Sedan har jag hjälpt till att skotta så jag har fått ett ganska bra träningspass idag. Annars har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid fem imorse av att brorsan kom hem med 3 kompisar som skule sova över och så levde dom om jätte mycket så jag gick ner och sov på soffan istället. Men fan vad less jag blev! Kommer man hem så sent ska man ju för fan vara tyst. Men nej, tredje världskriget startade tydligen.. lät det som.
 
Ikväll ska jag se polar expressen och käka något gott till det. Det känns bara som att man måste se den kring jul. Den är så mysig.
 
I veckan fick jag hem några saker från ebay, två saker till morfars telefon och tre saker till mig.
Hörlursuttags plugg - ebay - 15kr
 
Nail art paint - ebay - 25kr | 1 mm Rhinestones - ebay - 15kr



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR