Jullov

Oj vad duktiga ni var på att hjälpa mig att väja vilken färg, ni ska verkligen ha beröm!.. not. Men det är snart julafton och man ska vara glad och så, så jag förlåter er. puss. 
 
Skulle väl egentligen sytt färdigt mina byxor idag men det hann jag inte, jag stannade till halv fyra sen ides jag inget mer så jag gick på stan och köpte lite julklappar och en tröja till julafton.
 
Annars på skolan så har jag kollat på julshow i 1 och ½ timme, ovanligt och onödigt lång. Alla var ju duktiga och så men det var alldeles för länge, en timma räcker. 
Och nu har jag jullov, SKÖNT!
T-shirt - H&M - 99kr 50kr
Detta blir outfiten för julafton :) skönt att ha det färdigt nu, trodde att jag inte skulle hitta någonting och så hittar man på rea till och med. Kan det bli bättre?
 
Ljus - Lagerhaus - 10kr | Ljuslykta - Lagerhaus - 10kr
 
Mini pumlor - Lagerhaus - 59kr
 
Freebra - ebay - ca 25kr
Denna kom även med posten idag och jag blev så lycklig. Den var pretty awesome.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR