Fredag

Asså jag vet inte vad som händer men jag har verkligen ingen lust att blogga just nu. Jag har varit smått irriterad dom senaste 4 dagarna, fast det har släppt nu tack och lov. Och jag tror att anledningen till min irritation har varit för att Sirius Black dog, asså jag visste ju att han skulle dö men jag blev så ledsen. Han är typ den bästa i hela Harry Potter och så dör han. Inte okej! Haha, jag sätter mig in i historien lite väl mycket va?
 
Men iaf, igår var jag som sagt på stan med Frida. Det var trevligt och jag premiärade mina svarta Jeffrey Campbell fake skor. Dom är jävligt hårda så som tur var så hade jag med mig ett par platta skor så jag kunde byta efter ett tag.
 
Jag var även och såg Ice Age 4 igår på bio. Det var typ bra. Men det var jäkligt osköna stolar. Jag var lixom för kort så där nacken ska vara hade jag huvudet och då blev det jätte oskönt.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR