Kinda hard cardio workout

Har ganska nyss kört ett cardio pass på 30 minuter. Helt sjukt vad svettig jag blev. Jag tror inte att jag någonsin blivit så svettig. Skulle vara kul att veta hur många kalorier som försvann där. Jag har hamnat i något träningsmoj och vill bara träna hela tiden. Men det är ju bra. Ikväll ska vi till stugan och sen imorgon blire att springa några korta varv på ön. 
 
Annars idag så har det inte hänt så jätte mycket. Jag har fått en bula i armhålan som gör ont men det är säkert ingen fara med det. Vi skulle egentligen fara till stugan imorse men det var så dåligt väder så vi sket i det.
 
Och till en helt annan sak så såg jag färdigt 4:e säsongen av Heroes igår. Jag vet inte om det kommer en till men det låter som att det ska göra det. Men jag vet inte. 
 
 
Här får ni cardio videon som jag körde efter. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR