My brain will never stop thinking

Jag har ett av mina svåraste beslut framför mig nu. Eller det är mitt svåraste beslut. För någon dag sedan så slog det mig att jag inte vill gå estet teater längre. Jag känner att det är för hård konkurrens och jag har inte den motivationen att klara det. Iaf inte inom teater, speciellt inte på senaste tiden. Men det handlar om lite andra saker också, inte bara för att det är hård konkurrens.
 
Men ist för teater så skulle jag vilja byta program till Mode & Design. Men det innebär att jag får gå om 1:an och jag vet inte om det är värt det men och andra sidan så kommer jag inte klara mig igenom 2 år till med teater ifall jag inte ens vill det längre.
 
Och det tråkigaste kommer bli att lämna min nuvarande klass. Och jag kommer hamna 2 år efter ifall jag åker till USA nästa höst. Jag kommer alltså ta studenten när jag är 21. Det är fan gammalt. Men det är ju bra ifall jag går en linje jag tycker om och inte plågas igenom 2 år till liksom. Men jag ska tänka mycket just nu och prata med mina föräldrar och sen får jag väl slänga iväg ett mail till min studievägledare om jag skulle vilja byta.
 
Men shit vad jobbigt detta blev. Mitt liv tog bara en rejäl vändning från en sekund till en annan, bokstavligt talat.
 

Det är väl som du säger, jäkligt ovärt att gå två år till med en massa teater om du inte längre är intresserad, men jag tror att det blir bra till slut hur du än gör<3

Svar: ja det är ju det. Och i 3:an har man ju nästan bara teater och det kommer jag ju inte orka. Men jag måste tänka till väldigt noga nu och verkligen vara säker :) Ifall jag byter kommer jag ju ha ett jäkligt chill år, typ bara massa sylektioner, och det är ju nice :D<3
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR