ebay shopping

Klev upp onödigt tidigt idag för att fara till skolan och veta betygen i idrott (eller omdömmen är det väl) och så visar det sig att idrottslärarn inte ens är där så då klev jag upp alldeles i onödan. Hade fan kunnat vara ledig idag för att kl 13 skulle vi på en vårshow i aulan och där tar dom inte ens närvaro. Jag älskar verkligen alla lärares sätt att informera! Men men, jag är typ ändå inte så less, det är ju sommar! :D

Och nu hade jag tänkt visa er lite bilder på allt som jag köpt på ebay för några veckor sedan. Den sista saken kom nämnligen idag och då kände jag för att ta kort på allting. So here it comes!:

Halsband - ebay - 14kr


"safety" pants - ebay - 15kr


Tubhalsduk - ebay - 26kr


Klänning - ebay - 57kr


Klänning - ebay - 68kr



Bikini 3 delar - ebay - 127kr

Jag älskar toppen, den satt perfekt, men bikinitrosorna var lite för tajta kring benen. Men jag ska försöka stretcha ut dom så kanske det blir bättre.


SannaÅ

alltså huuur kan allt vara så billigt där? :o




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR