Awesome

Av någon anledning så hann jag inte med något bloggande igår. Just nu kommer jag inte ens ihåg varför. Men nånting gjorde jag väl antagligen.

Idag har jag iaf bara haft en lektion. Så jag slutade 09.30 idag. Awesome! Då drog jag hem och så bytte jag om till springkläder och for ut och sprang 7km. Men nu ska jag vila tills på lördag för att då är det stadsmaran och jag fick två blåsor på fötterna nu så dom måste få läka. Och min ben också för den delen.

Sen till lunch prövade jag på ett recept som Moa Thorneus tipsade om på sin blogg med bara bananer och ägg i pannkakssmeten. Den första plätten gick väl inte så bra. Men den andra blev perfa!


Igår på skolan så fick vi kolla på 3:ornas slutproduktion i Mode & Design. Det var as coolt! Har aldrig gått på en modevisning förr och det var helt awesome. Jag vill gå på mer!

Hoppas du haft en bra dag :D



Om du vill vara super snäll och göra min dag så rösta på mitt bidrag som är nummer 3 i denna tävling: http://erikasundelin.webblogg.se/2012/may/finalister-i-fototavlingen.html#comment

Alla som röstar på mig får en länkning! :D

Kram

Sv: Åh tack finis, jag kommer länka bloggarna då hennes tävling är avslutad! :D

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR