I'm back.. I guess

Jag har inte riktigt haft tid med bloggen i helgen för att samhällsprovet vi skulle ha i fredags blev flyttad till idag ist och då har jag pluggat i helgen. Sen har jag även dragit på mig en rejäl förkylning så vi får se om jag är hemma imorgon. Inte så kul att vara i skolan när det forsar ur näsan hela tiden.

Men positivt då: Jag fick hem mitt sista skal till mobilen idag. Nu har jag fem stycken. Ni har bara fått se två men nu får ni se dom andra tre. Hade egentligen beställt ett USA skal också men det blev nå fel med beställningen så den kommer inte. Men jag kanske beställer den sen.

Jag fick även hem mitt premie paket idag. Jag vet inte om jag har berättat det men om man började premunera på Damernas Värld (...) så fick man en premie som innehöll 2 nagellack från O.P.I och en reseplattång för bara 79kr + frakt. Och då köpte jag det bara för nagellacken. Så värt!!

Lilahålig - 10kr | Rosalila - 13kr | genomskinliga - 9kr
(alla kommer från ebay)

Linda

Var plattången bra? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR