Someday

Denna skoldag har varit ganska lång ändå. Längesen vi hade alla lektioner full tid. Men sen har jag också varit hos tandläkaren och stoppat in gummigrejer. På tisdag blire tandställning. Kul liv! Fast det är iofs inte säkert eftersom jag ska till USA om lite mer än ett år så kan inte jag ha tandställning i USA för det skulle ju kosta en förmågenhet att gå och dra åt var 6:e vecka.

Annars hare väl inte hänt mycket. Min pappa har kommit hem från Uppsala och imorgon blire stadsmaran. Fast bara 1 mil då.

Hittade Justin Biebers parfym på stan igår. Jag kan inte ens beskriva min reaktion men lite crazy blev jag. Men jag vet inte om jag ska köpa den, asså den luktade ju gott men den liknade en annan parfym jätte mycket men jag vet inte vilken. Men vi får se. Jag har typ inte råd.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR