16/10-12

Första snön kom idag och det snöar fortfarande. Helt underbart! Jag längtar så grymt mycket efter jul. Men det är lite jobbigt när det är så kallt. Det hade gärna fått vara lite plusgrader men ändå snö. Haha, lite svårt kanske men drömma får man.
 
Har en sak att berätta för er som jag inte har nämnt på något sätt alls i bloggen. Jag har bestämt mig för att sluta i cheerleading. Det finns en miljon anledningar som jag inte vill ta upp men dels så är det för att jag inte tycker det är lika roligt som tidigare. Man ska ju tycka att det är kul att gå till träningen men jag har inte tyckt det dom senaste veckorna så det har nu lett till att jag har slutat.
 
Det känns både bra och dåligt. Men för det mesta bra. Jag kommer på nya saker hela tiden som är positivt med att jag har slutat, men även några negativa men men, jag måste ju välja något.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR