andra i tionde tvåtusentolv

Idag har jag haft en väldigt kort dag för att jag hade bara textil två timmar på morgonen. Vi skulle på någon drog grej över idrotten så då gick jag hem där vid halv elva för att jag har sett den där drog grejen förra året. For till storheden efter skolan och kollade lite på stadium outlet och nå andra affärer. Hittade dock bara saker på Ö&B. Lika bra det kanske. 
 
Juste, jag klarade mig att inte köpa något på en hel månad. Ganska awesome! Men nu har jag egentligen bara kvar att köpa för 48kr tills nästa studiebidrag kommer vilket blir om en månad typ. KUL!
Hårfärg - 37kr/st | Balsam - 16kr | Nagelsax - 15kr | Nagelklippare - 15kr
Nagelfil - 10kr | Tuggummi - 13kr
 
 
 
sannaå

haha du och ditt leopardmönster.. ;)

Svar: hehe ;)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR