Finaste<3

Jag hade en helt awesome kväll med tjejerna igår. Det blev mycket skit snack och skratt. Och mycket käk! Haha, jag har typ gått upp 10kg. Alla gick hem olika tider men Moa S som blev längst stannade till 02.30. Ååh, helt fin kväll och jag vill bara ha tillbaka den.
 
Sanna sov ju över och det var tur det annars hade jag inte kunnat sova för att jag skulle bli skrämd av en hund som stog och glodde in på oss. As läskigt!
 
Överraskningen som jag hade bakat åt dom bestod av fyra olika sortes godisar, två tryfflar och två fudge, iaf ena var en fudge. Hur som helst, båda tryfflarna tyckte vi alla var helt otroligt goda men dom andra två godisarna var alldeles för söta. Asså jag tycker ändå dom gick och käka men man vill inte ha flera av dom.
Sanna, jag, Moa S, Frida och Kristin
sannaå

<3

hallå de där verka ju astrevlans! tog du inga bilder på godisarna? Å du lär ju skriva vem som är vem, så icke lule-bor som jag hänger med :D

Svar: Jag har tagit bilder på godisarna men jag hade tänkt lägga upp dom i ett annat inlägg för att jag ska skriva ingredienser och sånt till dom :) Haha, okej då skriver jag namnen till bilden längst ner nu ;)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR