Fredag

Usch vad jag inte tycker om fredagar längre. Och det är så jäkla synd, förut älskade jag fredagar och jag vill göra det igen. Men så länge jag jobbar på cubus så kommer jag inte tycka om fredagar. Asså det är ju inget fel på cubus egentligen men det är bara så jobbigt att jobba 8 timmar. Speciellt en fredag. Asså nä, och så gör man ju som samma sak hela tiden så det blir drygt. Men jag tror att jag bara ska ha det här fram till jul och sen får jag något annat om jag har förstått det rätt. Då hoppas jag på att få jobba på en café eller liknande, jag vill iaf baka.
 
Jag taggar imorgon så jäkla hårt! åååh vad kul det kommer bli. Några av mina "gamla" kompisar, eller vad fan man nu ska kalla det, ska komma och käka middag hos mig och så ska vi ha mys kväll hela kvällen och så ska Sanna sova över. Asså det kommer bli såååå bra!
 
Kom på att jag inte visat er en bra bild på CA tröjan. Här har ni iaf skönheten.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR