Söndag

Var som sagt förbi Rosvik igår och kollade på mitt gamla hus. Det var nice men jag kommer tyvärr inte ihåg någonting av det, det ändå jag kände var att jag tyckte det var så mycket större förut. Vilket inte är konstigt eftersom jag bara var 4 år. Dom hade inte förändrat så jätte mycket så det var lite kul. Jag hoppas han säljer det så mamma kan köpa det igen, haha. Nej men jag hade inte velat bo i Rosvik men det hade varit kul ändå att bo i det där huset. Det är verkligen fint! Underbar utsikt och tomt har den också.
 
På kvällen for jag till KH för att kolla på när några från bla Sydafrika sjöng i kör. Helt otroligt bra var dom! Jag kan lägga ut något videoklipp senare.
Jag fick en liten crush på han som har en röd sjal och sitter vid en av trummorna. SNYGG!!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR