Tisdag

Jag vet inte vad som hände iger men jag glömde bara bort att blogga. Jag trodde jag hade bloggat men tydligen inte. Men men, idag har jag väl inte gjort särskilt mycket. Prövade nyss en sminkning som jag ska ha imorgon på en halloween fest. Den blev bättre än förväntat.
 
Igår så tränade jag och sen på kvällen gick jag och Moa till coop bara för att handla frukt. Haha, men shit vad gott det blev!
 
Här får ni iaf bilder på shoppingen från i lördags då det var 30% rea på allt på Cubus.
Tröja - 149kr 104kr | Leggings - 99kr 69kr | Tubhalsduk 99kr 69k
SannaÅ

kan du lägga upp videon när de där tre killarna sjöng "family" på konserten, du vet vilken jag menar? åh så bra dom är <3

Svar: Jo jag ska, men jag ska slå ihop alla videos till en enda och då kommer ju den vara med där :)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR