Underbart

Har haft ett helt underbart träningspass på gymmet idag. Jag har inte insett hur mycket jag har saknat att gå till gymmet. Men jag har inte köpt ett gymkort och kommer inte göra heller utan jag lånade bara min mammas idag. Jag vet inte om man för göra så men det handlade bara om en gång.
 
Jag är ledig idag pga att vi inte har någon engelska lektion och eftersom det är den ända lektionen jag har på onsdagar så blev jag ledig. Än så länge så tycker jag att jag har utnyttjat ledigheten bra. Steg upp vid halv tio och sen drog jag iväg på gymmet och gymma i över en timma sen tog jag en långdusch och bastade. När jag kom hem så käkade jag och sen hängde upp tvätten. Bra saker helt enkelt!
Två finncrisp med ost och paprika, gröt med jordgubbar, solrosfrön, mjölk och valnötter



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR