bling

Jag hade på sätt och vis igen tid till att blogga igår. Jobbade hela dagen från kl 10 till 18 och sedan vare middag och sen tog jag det bara lugnt framför tv:n och slockande sen vid 23 tiden. Så det blir inte ens att slå igen datorn igår. 
 
Och det var inte särskilt roligt att jobba så länge igår eftersom jag inte är helt frisk. Jag kände mig väldigt låg och trött och så ska man gå runt i en affär och vara trevlig. Men det gick hyfsat bra ändå. Måste bara berätta en äcklig sak när jag kollade provrummen. Nån hade tagit av alla sina lösnaglar och bara lämnat dom utspritt i provhytten. Så jävla nasty! ofta man gör så? seriöst, vad äre för fel på folk!?
 
Min förkylning är inte så mycket bättre idag så det blir en lugn dag idag. Jag kanske ska gå ner och köpa B&J på kvarre men vi får se. 
Älskar mina två nya skal från ebay! Den blåa kostade 27kr och den svarta 38kr.
Frida

Å jag älskar dom också! Grymt snygga.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR