Cheer Athletic Training Camp

Ni får ursäkta mig för att jag inte bloggade igår men jag hann verkligen inte. Jobbade från 10-16 sedan hem till mamma och därefter hem till pappa, käka, iväg på cheer träning från 18-21 och när jag kom hem så stupade jag i princip ner i sängen direkt. Jag hade stått upp mestadelas av dagen igår. Helt galet!
 
Idag har jag även varit på cheer träning. Det är ju ett läger just nu som heter Cheer Athletic Training Camp som pågår från fredag till söndag. Vi har tre amerikanska lärare och två svenska. Helt coolt att höra amerikanska face to face. När vi tex har övat en danskoreografi idag så känns det som att man är med i någon sort träningsvideo på youtube, haha! men det är coolt.
 
Idag har vi tränat i 7 timmar och det blir lika länge imorgon. Så man är ganska slut just nu. Men det är kul. 
Inte mina bilder



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR