Höst

Denna dag gick väl ganska bra. Hade engelska som första lektion och sedan textil i 3 timmar. Där fick vi öva på att rita produktbilder eller vad det nu heter och sen pröva att sy lite olika symetoder. Men snart ska vi börja sy en kjol. Och så fick jag reda på att jag har fått en praktikplats på cubus så det blir att gå dit på fredag. Dock vet jag inte vilken tid men jag antar när dom öppnar.
 
Efter skolan samlade jag vuxen poäng och drog till storheden och köpte mat alldeles själv. Det var inte så konstigt som jag trodde. Köpte bara massa goa saker typ, gojibär, pumpakärnor, ananas, mango osvosv.
 
Och till middag blev det vegetarisk carbonara. Gott blev det! Och dom vegetariska baconen smakade ganska bra ändå. Dock så vet jag inte om jag tycker dom smakar så mycket som vanlig bacon men whatever.
 


Jag har inga bilder brahejdå



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR