Rainy day

Helt galet vad det har regnat idag! Hade sovmorgon idag till 10 och sedan en lektion på lite över en timme och sen ett 2 ½ timmars hål som jag fick umgås med mina old friends på och det var trevligt. Kan verkligen inte beskriva hur mycket jag saknar dom♥ Sen hade jag en halvtimmes mentorstid. Tisdagar och torsdagar är jobbiga för att jag har sånna hål.
 
Nu gör jag inget speciellt, men jag ska börja redigera en video som jag har spelat in idag. Det är en No Mirror Makeup Challenge video som går runt mycket nu på internet som jag kände att jag ville testa på och det var faktiskt ganska roligt.
Men såklart så blir det alltid någonting fel när jag spelar in. Förra gången så blev videon för lång så den gick inte att ladda upp på datorn (??) och idag så försvann ljudet på nått ställe. Asså seriöst?
En liten sneak peak från videon



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR