Snowboard

Har varit i slalombacken med Moa idag. Helt underbart väder och det är så synd att man inte åker oftare. När vi hade åkt klart så sprang vi upp för backen. Dock blev det inte så mycket till spring. Det var stört jobbigt och stört brant och det smakade blod i munnen. Fyfan! men härligt efteråt. När jag kom hem körde jag ett benpass som jag hoppas jag får träningsvärk av imorgon.
 
För övrigt så har jag ångest för skolan som börjar om på måndag. Och jag borde plugga och söka sommarjobb. Killme! Nej, men jag ska försöka fixa ett sommarjobb på en kryssning. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska söka, skriver man till företaget eller vad?
 
Här får ni se en liten video då jag åker. Ville själv se hur jag åkte för att det har alltid kännts som att jag åker asfult men det gjorde jag ju typ inte. Men dock så höll jag nästan på att ramla en gång i videon.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR