Summer holiday

Halloj! Jobbade min sista dag på cafét idag. Känns lite sorgligt ändå. Det var ett roligt jobb. Fast inte så bra för hälsan, haha, men det var ju under en kort tid så då gör det inte så mycket. Men man kan ju nästan säga att jag har käkat fika för resten av året nu.
 
Men skönt med sommarlov igen nu. En vecka kvar. Imorgon ska jag vara med Moa S, det var jätte länge sen så det ska bli kul. Sen på onsdag drar jag till stugan med kanske Sanna och Moa B. Det kommer blir awesome.
 
Har fått hem lite grejer för någon dag sedan och även idag från ebay. Love it! Men det är fortfarande några grejer kvar som jag väntar på.
Piercing kit - ebay - 42kr
 
Halsband - ebay - 11kr
 
Laddare - ebay - 11kr
 

Ska du pierca dig själv eller någon annan? Och vad ska du pierca? :D

Svar: Mig själv, har gjort en conch :) senare ska jag göra en tragus och två andra :)
Olivia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR