Julkänsla

Var på bio med Cindy igår och såg Catching Fire. Så otroligt bra! Tror jag ska ladda hem lyssnarboken och brodera färdigt det som egentligen skulle ha varit färdigt i torsdags. Det tar så jäkla lång tid och man blir trött så snabbt så inte är det enkelt.
 
Imorgon ska jag fara till mamma en stund för att baka. Det går ju inte att baka hos pappa just nu för att vi har bara ett halvt kök. Sen ska vi klä julgranen också, mysigt. Och något som är ännu mysigare, ska till gymmet och kötta ben. Ska ta i som aldrig förr. 
 
Jag älskar verkligen julen men jag har verkligen ingen julkänsla. Det är knappt 16 dagar kvar och jag har inte ens börjat lyssna på någon julmusik. Förra året började jag redan i november. Galet hur det kan vara så olika från år till år. Hoppas verkligen att jag får lite julstämning snart. Dock har jag en grej jag inte gillar med julen, egentligen beror det ju mest på mig själv, men man äter så himla mycket, och onyttigt. Det är ju så svårt att motså det där underbara lussebullarna och allt godis och kakor. Lixom hallå?
Cindy färgade slingor i mitt hår igår. Ska färga resten av håret mörkare nästa helg eller någon gång. Det blir nog bra det.

 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR