Andra Januari Tvåtusentretton

Fick hem lite saker idag som jag beställde förra veckan. Äntligen kan jag spela sims igen! Datorn jag fick hade ju tydligen ingen dvd/cd läsare så vi fick köpa till en ist och den är såå snygg. 
 
Har varit och simmat idag i 42 minuter, känns bra! Promenerade dit också så då fick jag en 20 minuters promenad också. Detta året ska bli ett hälsosamt och träningsrikt år för mig. Ja, jag vet, alla säger så, men det ska verkligen bli det, jag lovar. Dock går mitt simkort ut på tisdag så jag vet inte om jag ska köpa ett nytt redan då eller vänta ett tag, vi får se.
SDHC 8GB - webhallen.com - 59kr | USB 16GB - webhallen.com - 95kr
 
DVD/CD/RW läsare - webhallen.com - 269kr
Men pappa var schysst och betalade hälften av den.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR