Konståkning

Nu var det ju hyfsat länge sedan jag uppdaterade så jag kände att jag borde slänga in ett litet inlägg. Jag pluggar ju för det mesta just nu, mest teorin för körtkortet men även lite skolplugg. 
 
I helgen så var jag med Sanna och hennes pojkvän och kollade på när Moa och Viktoria tävlade i konståkning. Asså det är så fint! Hade gärna hållt på med det jag med.
 
Annars har det väl inte hänt så jätte mycket, har sytt färdigt mina jeans om ni kommer få se bild på imorgon. Nu har vi börjat med trikå och jag ska sy en huvtröja med leopard ärmar och luva sedan ska jag även ha en liten söt ficka på framsidan i leopard tyg. Hoppa det blir bra! Sedan ska jag även sy ett till plagg i trikå men jag vet inte vad så ni får gärna hjälpa mig lite och ge några tips.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR