Körkort på G

Har haft körlektion, idrott och studieplansamtal/utvecklingssamtal idag. På idrottningen hade vi HLR och jag har ju nyss haft det för typ 2 månader sen för körningen och sen hade jag ju det med min gamla klass för inte så länge sen heller. Haha, det har blivit ofta, men det är bra.
 
Samtalet gick ju bra som vanligt, och jag ligger typ på ett B i engelskan, hur coolt? Helt stört hur jag har höjt mig från 9:an och förra året, låg på ett D förra året. Så det känns skönt! Ska helt klart satsa på ett A.
 
Vi får se hur det blir med bloggningen framöver för att jag pluggar en hel del nu inför körkortet. Varja dag gör jag massa frågor och nu måste jag sätta igång hårt med läsningen. Tror dock inte att jag hinner ta körkortet nära min födelsedag men innan februari är slut ska jag ha tagit det, det är mitt mål.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR