Tisdag

Jag kan tyvärr inte visa er byxorna idag som jag lovat för att dom råkade spricka i rumpan när jag böjde mig ner.. hehe. Så ja måste sy igen dom och sen fota, men det blir nästa vecka för att jag har bara symaskin hos mamma.
 
Idag har jag haft körlektion och jag ska nog köpa till en extra för att jag tror jag behöver det, sen måste jag även boka för halkbanan. Efter körningen hade jag idrott och vi gjorde det tråkigaste som finns, basket. Det måste nog vara den värdelösaste sporten, uräska mig för er som gillar basket, men jag och basket har aldrig riktigt funkat, tro mig.
 
Sedan har jag även klippt mig och lagat mat. Håret blev extremt kort men allt slitet behövdes ta bort så det är värt det. Och håret är så otroligt mjukt och lent just nu. Love it! men inte längden dårå. Men det var på tiden att jag klippte mig, senast var för ett år sedan hos frisör.
går inte vrida på skitbilden så nu får den vara såhär!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR