Doggie<3

Här var det dåligt uppdaterat ser jag. Det har hänt lite sen sist. Har börjat jobba. Ett väldigt roligt arbete faktiskt, vi är en grupp på 8 personer som målar om en tunnel på Hertsön. Idag har faktiskt varit den roligaste dagen, jag kände att jag börjar få koll på hur man gör nu. Vi graffar ju.
 
Igår fick jag punka på cykeln påväg till Hertsön så jag fick gå hem sen.. 5,6km. Visst, det är inte så långt men med en cykel och kassa skor så var det inte så kul. Har fått feta blåsan på hälen.
 
I söndags när vi kom hem från stugan så hade vi en otroligt fin och stor hund på gården. Vi tror det är en blandning mellan Schäfer och Leonberger. Men vi ringde polisen och så kom dom efter ett tag och lämnade tillbaka hunden till hans fulla ägare som tydligen hade somnat någonstans. Men typ en kvart senare så står hunden utanför vår dörr igen så vi ringde polisen igen men dom hade fullt om så då sa som att vi antingen kunde ta hand om honom över natten eller bara låta honom vara. Så vi tog såklart hand om hunden. Men på morgonen fick han gå tillbaka till sin riktiga ägare :( Miss him so much!♥ Världens finaste.
 
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR