Den nionde i sjätte tvåtusentretton

Jag har typ inte suttit något vid datorn de senaste dagarna så det är därför bloggen har fått stå still. Men i fredags då var jag med pappa och sprang hinderbana och fyfan vad träningsverk och blåmärken jag hade dagen efter. Men roligt var det. På kvällen var jag med Sanna, Moa och hennes pojkvän. Det var väldigt trevligt, vi grillade marshmallows, bananer med choklad i och senare blev det grönsaker med dipp. Feta, jag vet!
 
Lördag och idag har det väl inte hänt så mycket. Har solat en del och mest bara chillat. Väldigt skönt faktiskt, men lite smått rastlös är jag. Men börjar jobba om 3 veckor och då blir det 5 veckors jobb och sen lite mer sommarlov, ganska gött måsta jag säga ändå. 
 
Jag och pappa har börjat se Star Wars. Jag har ju faktiskt inte sett dom tidigare så jag kände att jag borde se dom och dom är faktiskt ganska bra. Och Anakin i andra filmen♥ så snygg!

Härligt å sola!
Skulle du kunna vara jättejätte gullig? Rösta då på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar längst ner i inlägget i en "röstruta". Skulle verkligen betyda mycket! Dessutom får du en länk om du skriver att du gjort det i mitt senaste inlägg :D Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR